9. 9. 2011

Teraz ma asi porazí

Napísal som pomerne dlhý post. Uložil som... a nič. Text v háji. Asi ma porazí. Stručne zrekapitulujem, čo v ňom bolo.

Pokuty za cestovanie načierno v bratislavskej MHD sú smiešne malé v porovnaní s cenami lístkov a pri zvážení frekvencie výskytu revízorov.

Augustové zvýšenie cien lístkov túto smiešnosť ešte zdôraznilo.

Ak sa nezvýšia pokuty, proti čiernym pasažierom pomôže len častejší výskyt revízorov.

Možno to už začalo, dnes ma kontroloval revízor po dlhšom čase.

Dúfam, že to nebola len jedna lastovička.

Ak je niečo treba rozvinúť, môžem v komentároch.

1 komentár:

dusoft povedal(a)...

Pokuta za cestovanie na cierno je v Mnichove 40 EUR. V porovnani s platmi asi stvrtina pokuty u nas. Navsye tam maju metro.

Pokuta 40 EUR na mieste alebo 50 EUR nie je mala.