Došiel za mnou kolega. Posťažovať si.
"Kurnik, natrhol sa mi sandál."
Proste, má teraz ten sandál rozhodený. Drží, ale nie stopercentne esteticky.
"Budem musieť zájsť k Vietnamcom. Kúpiť nový."
"Prečo? Však ti to ešte drží..."
Pozrel na mňa pohľadom 'kamarád, ty rozprávaš, akoby si bol starý mládenec a nepoznal mapu' a dodal slovne:
"Keby ma takto videla frajerka..."
"... dostal by si pokarhanie?"
"Keby len pokarhanie. Dve hodiny by ma vláčila po obchodoch a vyberali by sme nové."
Fakt, s mojou levicou by to dopadlo podobne. Hneď by si defektu všimla a hneď by sme ho museli riešiť. Dlho riešiť. V obchodoch riešiť. Br. Trebalo by zaistiť si sandále vopred.
Konať predtým, než sa situácia stane príčinou konfrontácie alebo krízy. To je proaktívny prístup, známy z moderných učebníc managementu.
V partnerských vzťahoch funguje od nepamäti.
Uá!
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
4 komentáre:
ty si Východniar? Že trebalo:)
Nikde neni vsetko rovnake, fest by trebalo preberat zvraty z celeho Slovenska. :-)
napis knihu. s radostou precitam :) a kupim aj bratovi :)
Na jeden článok mám toho priveľa, na knihu zase primálo. Ako v rozprávke, keď chcel drak zožrať Lomidreva. :-)
Zverejnenie komentára