27. 2. 2008

Panelák frčí

Výborný seriál, vravia ľudia ... od seriálu.

Des a hrôza, vraví Germa.

Problémy s product placementom, vraví mediálne.sk.

Nuda, nuda, nuda v prvom pláne, vraví lev. Aj Nuda v Brne bola menšia nuda a to tiež za veľa nestálo.

Vo Fun rádiu som opäť počúval rannú šou s Adelou a Sajfom. Viete, že ich počúvam a vždy sa teším, čo za hosťa si dotiahnu.

Dnes mali režiséra Paneláku. Ó bože, to boli kydy. Dva za všetky.

Vraj Panelák nemá byť sitcom, ale daily soap a humor je v ňom len akousi pridanou hodnotou. Asi som blbý, ale vy ste tam nejaký humor postrehli?

Vraj taký daily soap má byť v podstate reálny. Asi som konzervatívny, ale zdá sa vám vyhlásená súťaž o nebytový priestor, ktorá má podľa vyhlasovateľa nepokryte a úplne otvorene cieľovú pásku v jeho posteli, reálna?

My sme s levicou predsa len asi masochistické hoviadka. Predvčerom sme sa rozhodli zobrať Panelák ako humornú šou, v ktorej sa rehoceme na blbosti scenára, slabote hercov a stupídnosti celého výtvoru.

Neviem, či televízia Joj mala so seriálom takýto cieľ, ale ak išlo len o sledovanosť, možno to nakoniec nebol až taký najhorší ťah. Hehe.



8 komentárov:

germa povedal(a)...

levovia, vy ste sa na tom smiali? Veď to je skôr do plaču, čo za sračky sa u nás vydávajú za kvalitu, sorry za výraz, ale už to nemôžem počúvať, aký fajný serál to vraj je.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Smiali, skutocne. Nie na to, co si oni mysleli, ze bude vtipne, ale tej slaboduchosti. Ako hovoril Lasica v hre Den radosti: "Ja mam radost, ked nieco nevyjde. A to by ste sa cudovali, radujem sa v jednom kuse."

Lev bez hrivy povedal(a)...

A este som zabudol dodat aj do spotu... a ako velmi sa o Panelaku vsade pise! V podstate velmi uspesny projekt :-)))

palculienka povedal(a)...

no, vyzerà to tak, ze u nàs je lepsi "panelàk" ako ten u vàs :))))

S. povedal(a)...

panelak, susedia, ...ta mafianska volovina, ktora neviem ako sa vola - vsetko na jedno kopyto. to kopyto asi do niecoho stupilo.

Anonymný povedal(a)...

podľa mňa je to naschvál také stupídne - to si určite tvorcovia povedali - "spravme to takto, ľudia si potom v konfrontácii s naším seriálom budú pripadať takí inteligentní..." a dobre urobili - preto to pozerám, pripadám si strašne múdra :)))

karaska ;)

Anonymný povedal(a)...

ja som na to raz omylom prepla a tak ma prekvapilo, ake je to slaboduche a mizerne zahrane, ze som videla mozno az 5 minut. Tak ma to cele zaskocilo, ze az potom som sa spamatala a prepla dalej.
panda

Anonymný povedal(a)...

Panelák je skutočne slaboduchý a keďže výroba stojí peniaze a peoplemetre merajú nezáujem, tak rýchlo skončí. Chvalabohu. Ale na Mafstory mi nesiahajte!