23. 7. 2007

Ranná sliepka

Dostal lev chuť na mladé mäsko.

Inými slovami, namiesto ranného prúdu hudby z náhodne zvolených slovenských staníc si zapol Teleráno na Makríze. Mladý moderátor, mladá moderátorka.

Neviem, či témy, o ktorých kvákajú, vyberajú sami, ale pevne verím, že nie. Lebo predsa tam nemôžu byť všetci takí blbí... verím tomu, že tmavovlasú odborníčku na bulvár, ktorú som tam zahliadol aj pred polrokom, im tam nasadili ako nutné zlo.

Väčšiu sliepku som už dávno nejedol. Ohlásila prelom v kariére Adriany s dlhými nohami. Doteraz nadával novinárom len jej kanacký manžel, teraz už aj ona.

Je to taká sprostosť, že ešte aj ja, uvážlivý starý lev, som o tom musel šepkať. Katastrofa.


4 komentáre:

Maroško povedal(a)...

Našťastie ani neviem, o čom šepkáš. Týmto témam sa aspoň zrána úspešne vyhýbam.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Verím Ti, je to dosť ľahké. Stačí nezapínať televízor. Už som dosť starý na to, aby som to vedel. Len zrána ešte nefungujem...

Anonymný povedal(a)...

tak o takéto skvosty ja prichádzam? :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Jasne, germa. U Teba som sa docital, ze sa stahujes do mrazaku v supermarkete v podobe sliepky... tak dobre vies, ze tam na obrazovke chodi iba jeden reklamny spot za druhym, ziadne Telerano. To je tienista stranka mrazaku.