13. 7. 2007

Leví piatok trinásteho

Robota, robota... žiadne nešťastie sa neprihodilo (zatiaľ), ale zábavy veľa nebolo. Len robota, robota.

Keď si však rekapitulujem správy z vyšších sfér z tohto týždňa, nie je jasné, či sa v budúcnosti oplatí robiť. Podaktorí robia všetko pre to, aby sa oplatilo nerobiť: prezident podpísal nový zákonník práce, navrhované uplácanie chudobnejších vlastnými peniazmi z II. piliera. Uvidíme.

Čítal som Perohryzovu subjektívnu kritiku blogov rôznych slovenských novín a časopisov. Sledujem blogy dosť dlho na to, aby som na celú problematiku mal vlastný názor. Napriek tomu, že mi o niektorých otázkach ani nenapadlo uvažovať, v tom, čomu rozumiem, s Perohryzom súhlasím.

A potom mi Rony "urobil deň", ako hovoríme my poangličtené slovenské levy. Medzi jeho odkazmi som objavil subjektívnu kritiku Perohryzovho subjektívneho článku. Ľudia, kto si chcete prečítať niečo jedovaté a zabaviť sa, choďte tam. Čokomilka chŕli síru a ohník, takže som si s chuťou zahryzol a pobavil sa. Vysmieval som sa priveľa?

No a potom som sa v televíznych novinách dopočul, že zomrel hudobný skladateľ Ilja Zeljenka... ostalo po ňom veľa pekného. Aj tak je to smutné.


Žiadne komentáre: