24. 1. 2013

Pátrač, skoro súkromné očko



Potreboval som sa spojiť s jedným známym, na ktorého som nemal telefón. Vedel som, že má firmu, dokonca som vedel, ako sa volá. Tak som hľadal na nete. A našiel som v nejakom katalógu.

Volám.

Zdvihla mi to nejaká žena, vravím si, asi sekretárka alebo kolegyňa. Pozdravy.

"Hľadám pána XY."

"Prosím, koho?"

"Hľadám pána XY."

"Na aké číslo voláte?"

Povedal som.

"To odkiaľ máte toto číslo?"

"Z internetu."

"Ako ho môžete mať z internetu? Toto číslo patrí človeku, ktorý by ho na internet určite nedával."

A takto to šlo ešte nejakú dobu, kým ma to bavilo, potom som sa rozhodol, že stačilo, známeho aj tak zjavne na tomto čísle nenájdem.

Len mi teraz vŕta v hlave, že ktorej celebrite som sa to vlastne dovolal.

Či nebodaj mám mať strach?

Rozhodne by si mal dotyčný číslo z netu odstrániť.

3 komentáre:

wicked lady povedal(a)...

:D haha, no zaujimave, snad ti nezaklope mafia...

Unknown povedal(a)...

Ahoj Lev, zase raz som ťa tagla - tentokrát v písaní príbehu na 50 slov :-) Dúfam, že ťa to osloví, som zvedavá.

Lev bez hrivy povedal(a)...

OK, nieco vyplodim, ale chce to cas, som strasne zasekany v bolestiach vnutornych fyzickych a nechcem byt negativny :)