17. 1. 2013

Fakt dnes bola v Bratislave dopravná kalamita?



Prepáčte, že sa tak hlúpo pýtam. Som v Bratislave. Celý týždeň som v Bratislave. V predchádzajúcich dňoch som na cestovanie používal MHD, ostatne životný zážitok č. 2 sa udial práve včera.

Dnes som vyrazil do roboty autom. Dôvod je prostý. Namiesto cesty tam a späť ma čakala návšteva viacerých miest ďaleko od seba a použitie MHD by bolo o veľkých prestojoch. (Aj bez snehu.)

Ráno som odhadzovať nemusel, auto bolo pod strechou. Po ceste hromada čľapkanice, všetci radšej udržiavali veľké rozostupy, chválim. Miesto na parkovanie som nehľadal dlho, práve jeden rezident odišiel, ešte po ňom bol suchý obdĺžnik. Vskočil som doň.

Z okna roboty som cez deň videl tú chumelice. Videl som, ako autá na križovatke po zabočení plávu v snehovej kaši. Videl som zasnežené autá. Počul som v rádiu výzvu, že aby Bratislavčania nechali autá radšej doma. Už som to nemohol splniť.

Po robote prídem k autu... no, k autu... skoro som ho nenašiel. Fakt, vedel som kde stojí a predsa som ho v rade ostatných autosnehuliakov temer prehliadol. Tak poďme, poodhŕňať všetok sneh, našťastie skoro nič nebolo primrznuté, očistilo sa to skoro dočista dočista.

Skoro som nevyšiel z parkovacieho miesta, sneženie a pluhy mi za zadkom spravili statočnú bariéru. Ale naveľa predsa.

A poďme do telocvične. Pekných pár kilometrov, niekoľko občas hustých križovatiek, výpadovka Trnavská-Rožňavská, v decembri som to v jeden kalamitný štvrtok vzdal. Dnes nič, absolútne žiaden problém.

Neviem, v ktorej Bratislave bola kalamita, ale nejakým zázrakom v tej mojej nebola.

Väčšiu pointu to nemá. Jedine snáď že poniektorí šoféri poslúchli výzvu a "nevyjeli", za čo im ďakujem.




1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

ale na cestach bolo radikalne menej aut. tak spravne dakujes prave im.