11. 8. 2010

Fajčiť dovolené

Natankoval som do auta nejaký ten benzín a šiel som zaplatiť. Pred minishopom na pumpe postávalo pár ľudí a pofajčovali. Skutočne!

Bol som taký šokovaný, že som sa dokonca po zaplatení levice za kasou spýtal, čo to má znamenať.

A ona, že vraj sa na pumpe fajčiť môže, že sú tam dokonca popolníky.

Starnem a doba sa mení. Za mojich mladých čias sa na pumpe fajčiť nesmelo. Potom sa nejakú dobu napr. nesmeli používať mobily. Dnes už je to všetko jedno.

Už chýba len drive-in pípa. (Pre spolujazdcov, samozrejme.)



2 komentáre:

dusoft povedal(a)...

Ono zavisi aj od velkosti pumpy. Je tam nejaka ochranna zona pri stojanoch, inak by to malo byt relativne bezpecne.

Co samozrejme neznamena, ze to schvalujem.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Čo zmôžeš bakuľou proti všehomíru, povedal som si s klasikom a len som sa z toho vykecal. Všehomír sa jednoducho mení.