24. 5. 2008

Že vraj malé upratovanie

Levica si ma dnes vychutnala. Celý piatok vykladala o malom upratovaní, ktoré si v sobotu dáme.

Malé upratovanie sa zvrhlo na umývanie okien, utieranie prachu, pranie kobercov, vysávanie, umývanie podlahy a to v celom byte plus doslova dezinfekciu kúpeľne a záchodu.

Trvalo to len 5 hodín.

Hrozím sa dňa, keď príde veľké upratovanie.



4 komentáre:

etharios povedal(a)...

neviem si predstavit to velke upratovanie,kazdopadne vela stastia ked nastane..>:)

Blueska povedal(a)...

Jaaaj Lev, buď rád, že nebývaš v dome. Takéto upratovania, by si bral s väčším prehľadom :o)

germa povedal(a)...

lev a buď rád, že si nezažil moju matku. Upratoval by si to x-krát, kým by konečne bola spokojná:)

Lev bez hrivy povedal(a)...

No dobre, som rad, ze nebyvam v dome a som rad, ze som nezazil Germinu matku :-)