30. 1. 2008

Pohreb kníh

Naša firma sídli blízko stredne známeho a stredne veľkého vydavateľstva.

Dnes sa koná pohreb kníh. Po Novom roku treba vyprázdniť sklady, aby sa mohli naplniť novým tovarom. V supermarketoch sa s týmto cieľom konajú výpredaje. Vo vydavateľstve sa za týmto účelom objedná Avia, ktorá zavadzajúce knihy odvezie do zberu.

Knihy sa povaľovali na chodníku. Neodolal som a začal som v nich listovať. Úprimne povedané, skoro samé sprostosti. V rámci definície sprostosti = nepredajné. Kto si už v dnešnej dobe kúpi zbierku esejí politika v dôchodku starých 10 rokov? Pokiaľ to vydali v náklade 1000 ks, nejakých 900 im muselo zostať, ostatné dotyčný rozdal ako autorské výtlačky. (Ak v náklade 10000 ks, zostalo im 9900.) Ale tak veľa ich snáď nevytlačili...

Napriek hromade hlušiny som našiel zopár chutných kúskov duševnej potravy. O levoch je známe, že nepohrdnú ani mršinami a hyeny odoženú. Nepohrdol som ani ja a odkúsol som si ich zopár. I zopár ďalších mrchožrútov si ešte stihlo odhryznúť.

Avia práve odchádza. (Snáď nie do krematória, ale naozaj do zberne. Aj tak je to drsné.)




5 komentárov:

germa povedal(a)...

ach dokelu, naša firma susedí zľava s Jehovistami,a pod nami je futbalový štadión. Čo si ja už urvem? Ani pekného mladého fotbalistu:(

Lev bez hrivy povedal(a)...

Ale vsak Jehovisti Ti nejake tlacoviny s radostou daju zadarmo... :-)))

Alebo takto:

Ked nie futbalistu,
aspon jehovistu.
Zavedie Ta do Siene,
buducnost mas istu.

:-)

Anonymný povedal(a)...

Aj Ty, Brutus, si somroval na Staromestskej?

FanaticGay povedal(a)...

Germus co to hovoris :) futbalisti jej nie su dost dobry. :O
.
No ja som sa zucastnil jedneho takeho odchodu na vecnost, ale bolo celkom dost ulovkov. Vlastne by bolo treba dokupit dalsi kus kniznice.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Vsak ona nepisala, ze by jej futbalisti neboli dost dobri. Pravaze by jej taky mlady bol dobry, len si ho neurve :-( Ale fakt myslim, ze jehovistu by klofla, ked by na to isla rozumne. :-)