28. 1. 2008

Mierne fekálna príhoda - ale vlastne nie

Dnes sme mali s levicou niekoľkofázové vstávanie. Žiadne skoky do siloniek sa dnes nekonali, pekne pomaly sme sa preberali. Kúpeľňa, spoločné prevaľovanie v posteli a tak. Keď som sa konečne vyhrabal do kuchyne, levica ešte pár minút vylihovala. Uvaril som kávy a čaj.

Neboli sme nahí, ale ani oblečení. Tak napoly. U mňa to znamenalo vrchný diel pyžama a práve čisté biele slipy.

Levice sa mi skúmavo zahľadela na pozadie a poznamenala niečo o hnedej farbe. Krvi by sa vo mne nedorezal. Ja, ktorý si tak potrpím na hygienu!

Našťastie pre moju vnútornú rovnováhu som vysvetlenie hnedej šmuhy našiel veľmi rýchlo. Spočívalo v nezvyklom rannom úkone. Sebe som totiž varil cappuccino a po pohľade do poličky s korením som automaticky siahol po mletej škorici. Trošku som si vysypal do laby, po štipkách som natrúsil na povrch bielo-hnedej peny a ...

... zvyšok som nezlízal, ako by sa na správnu labu patrilo.

Tak ma levica už bez poznámok oprášila a ráno mohlo pokračovať. :-)



4 komentáre:

germa povedal(a)...

biele slipy, voňajúce škoricou... zaujímavá kombinácia:)

Blueska povedal(a)...

hmmmm, ja mám rada škoricu aj do kávy, skús si občas štipku dať aj tam a pozor na labky :o)

palculienka povedal(a)...

u nas sa hovori hnedej cmuhe na slipach brzdna draha :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

No, kedze to bolo skor na pologuli nez v brazde, tak bola sanca, ze to brzdna draha nie je.

Blueska - vacsina skorice skoncila v kapucine :-)