5. 10. 2007

Čo je diskusia a čo sú len výkriky

Kto to ešte nečítal, nech sa páči: najdrsnejší článok na tému smrti jedného zo siamských dvojčiat. (Pozor, je to pre fakt silné žalúdky.)

Vyšiel na titulku vybrali.sme.sk a prakticky okamžite získal veľa hlasov a …

… takisto veľa komentárov z oboch strán. Súhlas s autorom na jednej strane (nijako nepodporený logickými argumentami), ostrý nesúhlas, zhnusenie, nadávky na druhej strane (argumenty chýbajú rovnako).

Skoro všetko sú to len výkriky alebo emocionálne výlevy. Načo je taká diskusia? Nikto v nej názor nezmení, každý z nej odíde s tým, s čím do nej prišiel.

Hyperventilovať, hyperventilovať…

Každopádne, autor má asi šťastie, že publikoval anonymne, lebo by ho aj v reálnom živote niekto mohol zlynčovať. Virtuálne lynčovanie hádam prežije – možno dokonca naženie nejakú pravidelnú čítanosť. Hm…



6 komentárov:

Unknown povedal(a)...

diskusia bola nadmieru zábavnáz
myslim si Aan sa tiez bavil

Anonymný povedal(a)...

feri to vystihol, dobre sa bavim a o to predsa ide no nie :-)) netreba brat vsetko tak vazne ako par krestanskych fanatikov ktori su potom ludom na vecou na smiech, len mi je luto rozumnych ludi co na nich plytvaju energiou v diskusii kde sa evidentne nebavia, prijemny vikend

Lev bez hrivy povedal(a)...

Nuz... ako by som to povedal...

Jedna vec je poukazovat na nezmyselnost niektorych komentarov a inteligenciu niektorych komentatorov, druha vec je "len sa bavit". Na smrti kohokolvek nie je nic zabavne a mat ju ako predmet srandy je na povazenie.

Anonymný povedal(a)...

čítala som to a nevedela, či to mám brať ako satiru alebo čo. V živote som nepriala nikomu zle, ale dotyčnému by som dožičila, aby sa mu takéto dvojičky narodili. Som zvedavá, ako by sa rozhodol.

piko povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
piko povedal(a)...

myslím, že je vždy na danej žene ako sa rozhodne, takéto články vytvárajú zbytočný tlak a stres na ďalšie rodičky, pre ktoré to určite nie je ľahké