23. 7. 2009

Prosím? A kde je voda?

Nie, nechystám sa písať o tom, že Bohumil Stejskal nedostal sifón ku káve, ktorú si objednal ausgerechnet preto, aby dostal sifón. Ide o iné drobné zážitky, zato až dva.

Bol som u doktorky na preventívnej prehliadke. Zdravý lev je ešte sebavedomejší v prípade, že sa dozvie, že je v zdravotne ok, teda keď to dostane aj so štempľom.

Všetko bolo v poriadku až do momentu, keď sa ma lekárka spýtala:

"Počujete dobre?"

"Prosím? ... Hahaha..."

V tom momente mi prišla paradoxnosť situácie smiešna. Poslala ma na druhý koniec miestnosti a začal šepot. Nie leví, jej.

Na druhý deň som šiel cez Námestie slobody vulgo Gotvalďák. Námestie temer úplne prázdne. A prečo?

Lebo fontána nefontánovala! Teplo ako v peci a fontána stojí. Nielenže nefontánuje, ale dokonca bola úplne suchá, takže už nefontánovala pekne dlho.

Fuj!

Tak som si aspoň omočil laby vo fontáne na Námestí nebeského pokoja vulgo Mierku.


Žiadne komentáre: