12. 11. 2008

Pivničné zaskočenie

Dnes ma levica po príchode z rachoty privítala o.i. novinkami z nášej bytovky. Vraj vypratala časť našej obývačky. Niečo šlo do smetí, niečo do pivnice. Ale v pivnici naďabila na problémy.

"Si predstav, niekto začal našu pivnicu používať ako smetisko."

Je taká latková a hore je malá medzera. Nie dosť malá.

"Normálne nám tam vrchom nahádzal niekoľko dosiek, starý koberec a ďalšie kraviny."

Čo vám budem hovoriť, zareval som v duchu a v skutočnosti mierne zaklial. Okamžite som začal rozmýšľať, že čo s tým spravíme. Vyhútal som po chvíli, že všetko to haraburdie by sme mohli odviezť do veľkoobjemového zberu, ktorý je o niekoľko ulíc ďalej. Zveril som sa s nápadom levici.

"Čože? S tým si už lavu lámať nemusíš. Vybrala som to a nechala na chodbe pred pivnicou."

Efektívne riešenie. Aspoň z nášho pohľadu. A len možno. Ak sa niekto rozhodne nám to zase hodiť vrchom do pivnice, moc sme si nepomohli. Ak sa nám niekto rozhodne vynadať, že nechávame naše haraburdie pred pivnicou, ťažko mu budeme môcť oponovať, zvlášť ak ho tam pomedzi latky videl.

Levica ma zaskočila. Prosto toto riešenia ma nenadchýňa.



Žiadne komentáre: