7. 11. 2007

Schizofrenický štýl

Nepoznám pozadie, skutočnosť sa lev dozvie len z dvoch blogpostov.

Prvý hovorí o naštvanosti mladého človeka, ktorému by druhý mladý človek mal byť dlžný nejaké peniaze. Môj dojem: vyzerá to hodnoverne.

Druhý obsahuje reakciu druhého mladého človeka, ktorý prvému mladému človeku hrozí trestným oznámením za krivé obvinenie a ohováranie. Môj dojem... najskôr niečo iné.

Neviem, kde je pravda. Ale zaujal ma štýl druhého postu, ktorého autor Róbert Sedlák píše:

'" ... Moje ultimátum nerešpektoval a preto som pripravil trestné oznámenie, ktoré zajtra odovzdám orgánom činným v trestnom konaní," uviedol Sedlák.'

Alebo:

'Sedlák požiadal redakciu blogerského portálu, na ktorom bol článok uverejnený, aby článok okamžite stiahol.'

Takže ten môj dojem: druhý mladý človek trpí istou formou pisateľskej schizofrénie, ktorá sa prejavuje nutkaním písať o sebe v tretej osobe, objektívne sa hodnotiť a komentovať. Sorry, ale to pôsobí prinajmenšom divne.


Žiadne komentáre: