27. 6. 2007

Nie je veštenie ako veštenie

Témou dňa na slovenskom internete je zhabanie webhostingových serverov spoločnosti websupport.sk.

Zaujal ma najmä článok na SME, v ktorom sa vyjadrujú postihnutí klienti a v ňom vyjadrenie neznámeho autora:

"Som prevádzkovateľom domény veštba.eu. Od rána cca 8.15 je výpadok. Pred týždňom som rozbiehal reklamné kampane, ceny nehorázne, na veľa portáloch. Potom si ľudia dali vyhotoviť výklad budúcnosti, ale keďže teraz neviem ich e-mailové adresy, nemôžem poslať žiadne výklady. Počítam škody už na sumu cca 50 tisíc korún. Musel som zastaviť všetky reklamné kampane, ale nie všade sa to dalo, takže niekde mi naparili pokutu za pozastavenie."

Zdá sa, že dotyčný je veľmi špecializovaným veštcom. Veci okolo internetu nepreklepáva. Alebo si len pozabudol pozametať pred vlastným prahom. Škoda že sa nespýtal orákula na budúcnosť svojho internetového podnikania, ktoré takto utrpelo...

A možno sa spýtal... a dozvedel sa, že keď pretrpí túto krízu, príde neskutočný blahobyt vďaka reklame zdarma, hehe.

Žiadne komentáre: