31. 8. 2012

Letné hľadania a nenálezy


Osobne som v lete nič zaujímavé nenašiel, keď nerátam iskričky v leviciných očiach.

Ale zdá sa, že poniektorí hľadajúci cez Google chceli u mňa niečo nájsť. Tak napríklad:

- ešte stále je v kurze Marie Kabrhelová, sa čudujem, že si na ňu ešte niekto spomína,
- bárskto v rôznych obmenách informuje, dotazuje sa a ľutuje, že poslal žiadosť o priateľstvo,
- neutícha ani záujem o ľudožravé levy - aj keď ja som veľmi mierumilovný, pokiaľ ma niekto nenaserie nenaštve.

Problémom je, že týmto ľuďom, zvieratám a veciam som sa venoval len veľmi okrajovo. Ako je potom možné, že surferi stále prichádzajú? To už naozaj jeden pofidérny blog bez vyššej informačnej hodnoty je jedným z najautoritatívnejších zdrojov o Marii Kabrhelovej, ľudožravých levoch a žiadostiach o priateľstvo?

Asi nikto iný o tom nepíše už vôbec nič.








1 komentár:

KS povedal(a)...

Určite a najmä o tej Márii.
Ja som momentálne zdrojom pre návody na to, ako pekne zabaliť knihu. Nuž...ja neznášam balenie, tak neviem, či neboli sklamaní.