14. 6. 2012

A toto čo je tu? Denník Smena?



Test.

Akože naozaj test, lebo som práve zistil, že Googlovci zmenili editor, práve keď sa dejú vážne veci, o ktorých cítim silnú potrebu napísať.

Vyskúšame nejaký odkaz, áno, stačí na moju stránku hlavnú.

Skúsim aj menovky a iné veci, čo sa mi tu objavujú vedľa. Pokiaľ tento, prepytujem, článok uvidíte v nejakej rozumnej podobe, tak vedzte, že som to zvládol.

Už ale tuším, prečo poniektorí spolubloggeristi a spolubloggeristky v poslednej dobe v článkoch tak nadávali na Blogger.

Zvyk je železná košeľa.

Bonusová otázka: Kto vie, odkiaľ sa vzal titulok?

P.S. Ale čo ja viem, mne sa zdá, že to všetko funguje hladko. Kto s tým má nejaký problém, nech sa prihlási na savane.




4 komentáre:

spomalená bublinka povedal(a)...

mňa trošku hnevá pridávanie fotiek. ale inak.. veď na všetko sa dá zvyknúť :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Aha. Pravda, fotku som zatial nevyskusal pridat, takze tam moze byt zadrhel.

Riddick povedal(a)...

neviem síce, ktorú aktuálnu zmenu v bloggerovi máš na mysli a priznám sa, že som nepochopila ani narážku na Smenu... ale som s tebou aj s ostatnými, pokiaľ ide o nadávanie na blogger.
nasierajú ma už asi rok, možno aj dlhšie. podvedome to spájam s nástupom Google+. mám proste dojem, že odvtedy sa tu každú chvíľu niečo poserie... akoby prevelili programátorov na G+ a na blogger vzali nejakých zelenáčov. a to som síce celkom profík a zvykla som si už na všeličo, ale boli už aj problémy, ktoré som musela riešiť veľkou okľukou - jednoducho, so železnou pravidelnosťou trpí blogger bugmi a dvíha mi adrenalín.
zakaždým kľajem a vykrikujem si v duchu, prečo sa vôbec do bloggera stále serú? veď zásadné zmeny sa od prechodu na nový admin systém nediali, takže sa vymyká môjmu chápaniu, ako JE MOŽNÉ, že sa nič nemení a napriek tomu sa zjavujú nové a nové chyby. keď to nevedia, nech dajú ruky preč, nechajú bloggera žiť si svoj život a my sa postaráme o plnku - koho doprdele zaujímajú furt nejaké inovácie? (ten si už dávno naprogramoval stránku vlastnú :-p)

Lev bez hrivy povedal(a)...

LOL: "prečo sa vôbec do bloggera stále serú?"

Aktuálna zmena bola pre mňa dosť zásadná, keďže som mal dlhšiu prestávku, takže editor vyzeral úplne ináč ako pred pár mesiacmi.

Smena v titulku je (už to môžem prezradiť, keďže všetci moji traja čitatelia už čítali) z reklamného sloganu na Smenu. A toto čo je tu, pýtal sa Mravec Jakubove a dozvedel sa, že denník Smena. Keď sa niekto spýta, že toto čo je tu, vždy mi príde na um Smena. Moja silno osobná asociácia.