Nie je vylúčené, že sa to bude prepierať aj na iných miestach. Predsa len, dvojzmysel je dvozmysel a určite sa nájde niekto, komu to bude pripadať príliš perverzné na verejnú prezentáciu. Ale ako hovorí Nový zákon, čistému je všetko čisté.
Reklamný slogan "Už by som sa jej konečne chcel dostať na oriešok" pre mnohých nehovorí o ničom inom, ako o sladkosti, ktorá má v strede ukrytý lieskový orech.
Tí menej čistí ho hľadajú niekde úplne inde.
18. 10. 2011
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
4 komentáre:
Nemas tu zial "+1" ci "k+" :-)
To je nechutne :-D
Presne, take orieskove. :-D
Toto je dôkaz, toho že každý, vidí a počuje to, čo sa mu „hlavou honí“.
Zverejnenie komentára